Saturday, January 17, 2009

:: TeChical Assistant ::


Semuanya bermula di SMT Muadzam Shah jurusan CiViL ENgiNEERinG,

Melanjutkan pelajaran di POlitEknik Sultan IdRis Shah, Sabak BeRnaM, diPloma Civil EngIneeRing....

Pertengahan tahun 2007, aku dapat meneruskan pengajianku di Universiti Tun Hussein Onn, Johor..
di mana Yang dahulunya GlaMOUr dgn Nama KUITTO', jurusan Bachelor Civil Enginering (construction) ....

Namun semuanya tinggal kenangan....
ea la tak sampai 6month aku di sana, alhamdulillah aku dapat keje goverment...

antara FAMILY @ RAKAN2
aku confius di mana sebenarnya arah tuju ku...
kata family...keje pas2 sambungla belaja...
kata rakan2....sambungla belaja....
tapi tak semua rakan2ku yang sependapat untuk sambung belaja...

5 November 2007,
aku lapor diri ke Melaka...
Percaya atau tidak inilah AKU...
Jawatan yang dulu aku rase mustahil aku bleh dapat...
akhirnya...ALhamdullillah.....

Terima kasih kpd semua yang memberi sokongan kpadaku...
Buat family, insan tersayang, teman2, tenaga pengajar....

terima kasih tak terhingga....

Kepada sesiapa (KL,Selangor) yang nak tukar suka sama suka ke melaka...
Jangan lupa Aku DI SINI...
Heheheheh...(sempat lagi tue!)

2 comments:

  1. welcome to melaka....
    Make them at Melaka Proud n suprise them especially them who always think you young n look down at you....wahahhaha speking tu....heheh

    ReplyDelete
  2. owh..dh keje..congrats2.sy je yg kne ngadap buku lg smpi skrg

    ReplyDelete