Wednesday, January 21, 2009

:: BINGGunG dGN mAsALAh kAwAn aKU nI ::



Kawan2, Ada satu soalan dan masalah.
Sekarang ni aku kerja kat INTEL , Bila tengah hampir hujung bulan aku makan MANGGI , Nak shopping barang murah selalu kat TESCO , Bila nak kuat selalu minum MILO cap NESTLE , Bini pakai mekap nak pakai yang ada cap LOREAL,MAYBELINE,REVLON , Bila orang rumah bendera merah suruh beli KOTEX , Barang baby banyak pakai yang JOHNSON &JOHNSON , Sekarang anak2 tak pakai lampin..........kini pamper...HUGGIES, KIMBERLY-CLARK , Bila balik rumah tengok anak dok depan TV tengok DISNEPS, yang belajar sekolah tengok NATIONAL GEAGRAFI , Aku marah suruh tukar pi tengok movie 20TH CENTURY EOX , untuk berita sensasi terkini CNN , Sambil layan TV aku minum COKE, SPRITE, dan makan KIT KAT , Ahhhhhh.......cooooooo........ KLEENEX yang di guna , Teringat esok nak kerja terus pi kilat kasut pakai KIWI , pakai baju polo RALPH LAUREN, Nak bagi wangi dalam rumah pakai AMBI PUR , sebelum gi dating .....nah...sembur keliling badan GIORGIO ARMANI, HUGA BOSS, Sambil tunggu date di MARS SPENCER, habis baca surat khabar tempatan baca TIME, Balik rumah letih cari dalam peti ais ada SUNKIST, Dan yang lebih penting nak cerita masalah ni kat hang pun aku nak kena pakai telefon yang bercap NOKIA. FUhhhh...pening kepala.. Apapun aku tetap BOYCOTT ISRAEL ..

BOYCOTT ISRAELI PRODUCTS CAMPAIGN
An Appeal to all Citizens of the World



1 comment:

  1. boikot jgn x boikot...link my blog http://sufy-destiny.blogspot.com......ok..tq

    ReplyDelete